Prowadzenie hotelu to nie lada wyzwanie, ponieważ konkurencja na tym rynku jest spora. Pomimo Twoich starań, dalej nie widać efektu w postaci nowych gości? Nic straconego, wystarczy zmienić kilka rzeczy, aby klienci chętniej odwiedzali Twoje miejsce. Zobacz, na co zwrócić uwagę i co zmienić, aby przyciągnąć więcej osób, które będą zainteresowane Twoją ofertą.
Postaw na marketing w internecie
Obecność w internecie i mediach społecznościowych jest w tym czasie koniecznością, jeśli chcesz, aby Twój biznes tętnił życiem. To właśnie w internecie klienci poszukują opinii na temat hoteli oraz szukają miejsca, w którym przenocują. Jeśli do tej pory nie przykładałeś dużej uwagi do marketingu internetowego, to czas to zmienić i podjąć pierwsze działania właśnie na tej płaszczyźnie. Załóż fanpage na Facebooku, wstaw ogłoszenia na strony rezerwacyjne i stwórz własną stronę internetową, na której pojawi się Twoja oferta.
Internet jest doskonałym nośnikiem informacji na temat produktów i usług dlatego postaraj się, aby znalazło się tam jak najwięcej pozytywnych opinii, na Twój temat. Podczas wymeldowania możesz wspomnieć gościom, że prowadzisz social media i jeśli mają ochotę, to mogą Cię zaobserwować i zostawić tam swoją opinię na temat pobytu w hotelu. Im więcej będzie Cię w sieci, tym większa staje się szansa, na to, że potencjalni goście Cię znajdą i skorzystają z Twojej oferty.
Zadbaj o dobre zdjęcia
Jeśli już masz stronę internetową, profil na Facebooku i ogłoszenia na stronach rezerwacyjnych, to koniecznie musisz wypełnić je wartościową treścią i profesjonalnymi zdjęciami. Zanim ktokolwiek zarezerwuje pokój w Twoim hotelu, z pewnością przyjrzy się nie tylko opiniom w internecie, ale także fotografiom, które przedstawiają obiekt. Jeśli będą one nieatrakcyjne, to możesz stracić klienta, nawet o tym nie wiedząc. Nie warto więc ryzykować, a pomóc Ci może fotograf wnętrz Gdynia. Zrobi on zdjęcia wysokiej jakości, które z najlepszej strony pokażą Twój hotel. Zdjęcia recepcji, stołówki, pokoi i łazienek powinny zachęcać do tego, aby zarezerwować nocleg właśnie u Ciebie. Fotograf wnętrz Gdynia, wie z jakiej perspektywy zrobić zdjęcie i jakie światło najlepiej podkreśli atuty Twojego hotelu – zaufaj mu.
Zniżki i rabaty
Nic tak nie przyciąga klientów, jak zniżki i rabaty, które pozwalają zaoszczędzić trochę pieniędzy. Organizuj promocje sezonowe np. związane z Walentynkami i Sylwestrem, a także oferuj rabaty nowym i powracającym klientom. Nawet kilkuprocentowe zniżki sprawią, że goście milej Cię zapamiętają i chętnie będą polecać Twój hotel swoim bliskim.